Domov » Slovník » Off-Page SEO – pojmy » Čo je hodnotenie URL (UR)?

Čo je hodnotenie URL (UR)?

URL hodnotenie (URL Rating – UR) je metrika, ktorá hodnotí silu a autoritu jednotlivých stránok na základe kvality a kvantity spätných odkazov smerujúcich na konkrétnu URL. Táto metrika je populárna medzi nástrojmi ako Ahrefs a pomáha SEO špecialistom určiť, ktoré stránky majú lepšie šance na vyššie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania.

Hodnotenie URL pre lepšie SEO - URL Rating (UR)

Pochopenie metriky UR

URL hodnotenie sa vypočítava na základe počtu a kvality spätných odkazov, ktoré smerujú na konkrétnu URL. Nástroje ako Ahrefs zohľadňujú nielen počet odkazov, ale najmä ich autoritu (ak stránka s vysokou autoritou odkazuje na vašu URL, má to väčšiu váhu ako odkazy z menej kvalitných stránok). UR je hodnotené na stupnici od 0 do 100, pričom vyššie skóre znamená vyššiu autoritu URL.

Zatiaľ čo URL hodnotenie hodnotí silu konkrétnej URL, koncept UR je často porovnávaný s inými metrikami, ako napríklad Domain Rating (DR) alebo PageRank, ktoré hodnotia autoritu celej domény alebo stránky. UR sa líši tým, že hodnotí jednotlivé URL adresy, zatiaľ čo metriky ako Domain Rating poskytujú celkový pohľad na celú doménu a jej autoritu v porovnaní s inými doménami.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>