Budovanie odkazov (angl. Link Building) je proces získavania spätných odkazov z iných webových stránok na vašu stránku. Spätné odkazy sú jedným z hlavných faktorov, ktoré vyhľadávacie nástroje, ako Google, používajú na hodnotenie relevantnosti a autority webových stránok. Kvalitné spätné odkazy zvyšujú dôveryhodnosť a viditeľnosť vašej stránky v organických výsledkoch vyhľadávania.
Význam budovania odkazov v SEO
Spätné odkazy ovplyvňujú hodnotenie vo vyhľadávačoch tým, že slúžia ako dôveryhodné odporúčania medzi stránkami. Čím viac kvalitných odkazov smeruje na váš web, tým viac je stránka vnímaná ako autoritatívna a relevantná pre určité témy, čo môže zvýšiť jej pozície v organických výsledkoch vyhľadávania.
Budovanie odkazov a ich kvalita je dôležitejšia ako ich množstvo, pretože odkaz z autoritatívnej a relevantnej stránky má oveľa väčšiu hodnotu pre SEO ako mnohé odkazy z nekvalitných alebo spamových stránok. Vyhľadávače sa zameriavajú na spoľahlivosť a obsahovú relevantnosť odkazov, takže nekvalitné odkazy môžu dokonca vašej stránke uškodiť.






















































