Ego bait je stratégia v obsahovom marketingu, ktorá spočíva vo vytváraní obsahu zameraného na zvýraznenie alebo pochvalu jednotlivcov, značiek či influencov. Cieľom je prilákať ich pozornosť a motivovať ich k zdieľaniu alebo odkazovaniu na váš obsah. Táto technika využíva prirodzenú túžbu ľudí po uznaní, čím zvyšuje angažovanosť, viditeľnosť a dosah vášho obsahu v online prostredí.
Ako funguje ego bait v obsahovom marketingu
Stratégie na pútanie ega zvyšujú angažovanosť a zdieľania tým, že oslovujú ľudskú potrebu uznania a sebaúcty. Keď v obsahu spomeniete alebo pochválite influencera, odborníka či značku, je pravdepodobné, že daná osoba bude motivovaná zdieľať tento obsah so svojím publikom. Tým sa exponenciálne zvyšuje dosah vášho obsahu, získavate nové publikum a posilňujete svoju online prítomnosť a autoritu v odvetví.
Ego bait pomáha pri budovaní vzťahov s influencermi tým, že im prejavuje uznanie a hodnotí ich prácu. Zahrnutím ich do svojho obsahu ukazujete, že si vážite ich odborné znalosti a prínos v odvetví. Toto gesto môže viesť k vzájomnej komunikácii, spolupráci a dlhodobým partnerstvám. Influenceri sú potom ochotnejší podporovať váš obsah, čo zvyšuje vašu viditeľnosť a dôveryhodnosť.






















































