Domov » Slovník » Off-Page SEO – pojmy » Čo je atribút sponzorovaného odkazu (Sponsored Link Attribute)?

Čo je atribút sponzorovaného odkazu (Sponsored Link Attribute)?

Atribút sponzorovaného odkazu (angl. Sponsored Link Attribute) je HTML atribút `rel=““sponsored““`, ktorý označuje odkazy, ktoré sú platené alebo sponzorované. Používa sa na označenie odkazov, ktoré sú súčasťou platenej kampane alebo spolupráce.

Atribút sponzorovaného odkazu pre SEO - Sponsored Link Attribute

Funkcia atribútu rel=““sponsored““

Atribút rel=““sponsored““ slúži ako jasný signál pre vyhľadávače, že daný odkaz je súčasťou platenej kampane alebo sponzorovaného obsahu. Informuje vyhľadávače, že odkaz nie je organický, ale bol vytvorený v rámci platenej reklamy, partnerstva alebo inej formy kompenzácie. To napomáha vyhľadávačom k lepšiemu pochopeniu kontextu a povahy odkazu pri indexovaní a zobrazovaní výsledkov vyhľadávania.

Atribút sponzorovaného odkazu bol zavedený s cieľom zvýšiť transparentnosť a zrozumiteľnosť platených odkazov na webe. Vyhľadávače potrebujú jasné signály, aby rozlíšili organické a platené výsledky vyhľadávania. Tento atribút umožňuje webovým majiteľom a marketérom jasne označiť sponzorované odkazy, čím sa zlepšuje kvalita a relevantnosť výsledkov vyhľadávania pre používateľov.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>