Domov » Slovník » Off-Page SEO – pojmy » Čo je profil spätných odkazov?

Čo je profil spätných odkazov?

Profil spätných odkazov (angl. Link Profile) označuje všetky odkazy, ktoré vedú na vašu webovú stránku z externých zdrojov. Zahŕňa typy odkazov, kvalitu webov, ktoré na vás odkazujú, a celkovo ovplyvňuje hodnotenie stránky vo vyhľadávačoch. Zdravý odkazový profil spája kvalitné a relevantné zdroje.

Profil spätných odkazov a analýza - Link Profile

Význam zdravého profilu

Vyhľadávače považujú profil spätných odkazov za indikátor dôveryhodnosti. Webstránky s kvalitnými, relevantnými a autoritatívnymi odkazmi sú považované za dôveryhodnejšie a majú lepšie šance na vyššie hodnotenie.

Diverzita odkazov je dôležitá, pretože ukazuje, že webstránka získava odkazy z rôznych, dôveryhodných zdrojov. Rozmanitosť v typoch odkazov (napr. textové, obrázkové, dofollow, nofollow) signalizuje prirodzenú a silnú autoritu stránky.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>