Popularita odkazov (angl. Link Popularity) je pojem v SEO, ktorý označuje počet a kvalitu externých odkazov, ktoré smerujú na vašu webovú stránku. Vyhľadávače zohľadňujú tieto odkazy ako hlas dôvery od iných webov, čím prisudzujú väčšiu hodnotu stránke a môžu zlepšiť jej hodnotenie vo vyhľadávacích výsledkoch.
Význam popularity odkazov v SEO
Vyhľadávače uprednostňujú stránky s vysokým počtom kvalitných odkazov, pretože popularita odkazov je znakom dôveryhodnosti. Stránky s kvalitnými spätnými odkazmi spravidla dosahujú lepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania, čím zvyšujú svoju viditeľnosť.
Vyhľadávače zohľadňujú popularitu odkazov, pretože odkazy od dôveryhodných domén signalizujú kvalitu obsahu. Stránky s viac spätnými odkazmi sú vnímané ako relevantnejšie a autoritatívnejšie, čo môže pozitívne ovplyvniť ich pozície.






















































