Domov » Slovník » Off-Page SEO – pojmy » Čo je autorita odkazu?

Čo je autorita odkazu?

Autorita odkazu (angl. Link Authority) je pojem v SEO, ktorý vyjadruje kvalitu a silu spätného odkazu na webovú stránku. Autoritatívne odkazy pochádzajú zo stránok s vysokou dôveryhodnosťou a relevantnou témou a pomáhajú zvýšiť postavenie vašej stránky vo vyhľadávačoch. Čím vyššia autorita stránky odkazujúcej na vašu stránku, tým pozitívnejší dopad to môže mať na vaše hodnotenie.

Autorita odkazu pre SEO - Link Authority

Význam autority odkazov v SEO

Autorita odkazov ovplyvňuje vaše hodnotenie tým, že vyhľadávače berú do úvahy kvalitu a relevantnosť stránok, ktoré na vás odkazujú. Odkazy z vysoko autoritatívnych a tematicky relevantných webov môžu pozitívne vplývať na vašu SEO výkonnosť a zvýšiť vašu viditeľnosť v organických výsledkoch.

Odkazy z autoritatívnych stránok sú cennejšie, pretože tieto stránky sú považované za dôveryhodné zdroje s vysokou reputáciou a kvalitným obsahom. Vyhľadávače, ako napríklad Google, preto považujú odkazy z takýchto stránok za signál, že aj váš obsah je hodnotný a dôveryhodný, čo zlepšuje vaše SEO.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>