TrustRank je metrika používaná vyhľadávačmi na hodnotenie dôveryhodnosti webových stránok. Vyvinutý spoločnosťami Google a Yahoo, Skóre dôvery pomáha odlíšiť kvalitné stránky od spamových tým, že zohľadňuje faktory ako spätné odkazy z autoritatívnych zdrojov a celkovú kvalitu obsahu.
Pochopenie konceptu TrustRanku
TrustRank ovplyvňuje dôveryhodnosť tým, že hodnotí webovú stránku na základe jej prepojenia s dôveryhodnými zdrojmi. Weby s vysokým TrustRankom majú tendenciu získať lepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania, pretože sú vnímané ako spoľahlivé a kvalitné.
Faktory prispievajúce k vysokému TrustRanku zahŕňajú získavanie spätných odkazov z dôveryhodných webov s vysokou autoritou, originálny a hodnotný obsah, bezpečnosť stránok (napr. HTTPS) a všeobecnú konzistenciu v rámci SEO pravidiel a smerníc vyhľadávačov.






















































