Domov » Slovník » Zákaznícka skúsenosť – pojmy

Zákaznícka skúsenosť – pojmy

Zákaznícka skúsenosť (UX) v SEO zohráva kľúčovú úlohu pri udržaní návštevníkov na stránke a konverzii ich záujmu na akciu. V tejto sekcii nájdete pojmy ako pogo-sticking, navigačný dotaz, používateľská skúsenosť či pristávacia stránka – teda faktory, ktoré ovplyvňujú, ako spokojne a efektívne sa návštevníci pohybujú po vašom webe.

Zákaznícka skúsenosť, zážitok, lojalita

Čo je navigačný dotaz?
Čo je pogo-sticking v SEO?
Čo je pristávacia stránka?
Čo je používateľská skúsenosť (UX) v kontexte SEO?

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>