Optimalizácia Title Tagu (angl. Title Tag Optimization) pre SEO zahŕňa vytváranie jasných, relevantných a lákavých titulkov, ktoré obsahujú kľúčové slová a sú zrozumiteľné pre používateľov aj vyhľadávače. Správne optimalizovaný Title Tag pomáha zlepšiť viditeľnosť stránky vo výsledkoch vyhľadávania a zvyšuje mieru preklikov (CTR).
Kľúčové prvky efektívneho Title Tagu
Relevantnosť kľúčových slov v Title Tagoch je dôležitá, pretože pomáha vyhľadávačom rozpoznať témy stránky. Optimalizácia Title Tagu umiestnením primárnych kľúčových slov čo najbližšie k začiatku Title Tagu zvyšuje pravdepodobnosť, že stránka bude hodnotená lepšie pre tieto konkrétne dotazy. Výber správnych kľúčových slov prispieva k vyššej relevantnosti stránky vo výsledkoch vyhľadávania.
Lákavý titulok by mal motivovať užívateľov k prekliknutiu. Používajte akčné slová, ktoré vyvolajú záujem, ako „návod“, „tipy“ alebo „najlepšie“. Okrem toho vytvorte titulok, ktorý presne popisuje, čo používateľ nájde na stránke, a uistite sa, že je ľahko čitateľný a zrozumiteľný.




















































































