Domov » Slovník » On-Page SEO – pojmy » Čo je bohatý úryvok vo výsledkoch vyhľadávania?

Čo je bohatý úryvok vo výsledkoch vyhľadávania?

Bohatý úryvok vo výsledkoch vyhľadávania (angl. Rich Snippet) je vylepšený výsledok vo vyhľadávači, ktorý zobrazuje dodatočné informácie priamo v SERP (stránke výsledkov vyhľadávania). Tieto informácie pochádzajú zo štruktúrovaných dát na vašej webovej stránke a môžu zahŕňať hodnotenia, ceny, obrázky či krátke popisy. Bohaté úryvky poskytujú používateľom viac kontextu už vo vyhľadávaní, čím zvyšujú atraktivitu a viditeľnosť vášho odkazu.

Bohatý úryvok vo výsledkoch vyhľadávania - Rich Snippet

Výhody bohatých úryvkov vo výsledkoch vyhľadávania

Bohatý úryvok vo výsledkoch vyhľadávania zlepšuje viditeľnosť tým, že pridáva vizuálne a informatívne prvky k vášmu odkazu vo výsledkoch vyhľadávania. Tieto dodatočné informácie, ako sú hviezdičkové hodnotenia alebo obrázky, odlišujú váš odkaz od ostatných. To pritiahne pozornosť používateľov a zvýši pravdepodobnosť, že si vyberú práve váš web, čo môže viesť k vyššej návštevnosti.

Bohatý úryvok môže zvýšiť mieru prekliku (CTR) tým, že poskytuje používateľom viac relevantných informácií priamo vo výsledkoch vyhľadávania. Keď používateľ vidí podrobný úryvok, ktorý zodpovedá jeho hľadanému dotazu, je pravdepodobnejšie, že na odkaz klikne. Tým sa zvyšuje návštevnosť vašej stránky a potenciálne aj konverzie.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>