Google Pigeon je algoritmická aktualizácia predstavená v roku 2014, ktorá zlepšila relevantnosť lokálnych výsledkov vyhľadávania. Jej hlavným cieľom bolo lepšie zosúladiť miestne výsledky s tradičnými hodnotiacimi signálmi SEO a zlepšiť presnosť informácií zobrazovaných pre miestne podniky, čím sa zvýšila kvalita lokálneho vyhľadávania na Google.
Účel aktualizácie Pigeon algoritmu
Google Pigeon algoritmus zlepšil lokálne výsledky vyhľadávania tým, že viac zohľadňuje tradičné SEO faktory, ako sú spätné odkazy, unikátny obsah a autorita stránok. Pigeon lepšie integroval lokálnu vyhľadávaciu logiku s hlavnými hodnotiacimi faktormi a zvýšil presnosť geolokačných hľadísk, čím poskytuje používateľom relevantnejšie a bližšie miestne výsledky.
Táto aktualizácia bola kľúčová pre miestne podniky, pretože umožnila, aby sa ich webové stránky zobrazovali v relevantnejších vyhľadávaniach, zlepšila presnosť a zvýšila šance, že miestne firmy budú používateľmi lepšie nájdené. Podniky teraz musia klásť väčší dôraz na svoje online recenzie, blízkosť ku klientom a kvalitu obsahu.



















































































