Domov » Slovník » Technické SEO – pojmy » Čo je Google Pigeon algoritmus?

Čo je Google Pigeon algoritmus?

Google Pigeon je algoritmická aktualizácia predstavená v roku 2014, ktorá zlepšila relevantnosť lokálnych výsledkov vyhľadávania. Jej hlavným cieľom bolo lepšie zosúladiť miestne výsledky s tradičnými hodnotiacimi signálmi SEO a zlepšiť presnosť informácií zobrazovaných pre miestne podniky, čím sa zvýšila kvalita lokálneho vyhľadávania na Google.

Google Pigeon algoritmus a miestne SEO - Google Pigeon

Účel aktualizácie Pigeon algoritmu

Google Pigeon algoritmus zlepšil lokálne výsledky vyhľadávania tým, že viac zohľadňuje tradičné SEO faktory, ako sú spätné odkazy, unikátny obsah a autorita stránok. Pigeon lepšie integroval lokálnu vyhľadávaciu logiku s hlavnými hodnotiacimi faktormi a zvýšil presnosť geolokačných hľadísk, čím poskytuje používateľom relevantnejšie a bližšie miestne výsledky.

Táto aktualizácia bola kľúčová pre miestne podniky, pretože umožnila, aby sa ich webové stránky zobrazovali v relevantnejších vyhľadávaniach, zlepšila presnosť a zvýšila šance, že miestne firmy budú používateľmi lepšie nájdené. Podniky teraz musia klásť väčší dôraz na svoje online recenzie, blízkosť ku klientom a kvalitu obsahu.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>