Google Panda je algoritmická aktualizácia zavedná v roku 2011 s cieľom zlepšiť kvalitu výsledkov vyhľadávania tým, že znižuje hodnotenie webových stránok s nízkokvalitným alebo duplicitným obsahom. Panda aktualizácia ovplyvňuje SEO tým, že penalizuje weby, ktoré nepodporujú používateľský zážitok kvalitným obsahom, a naopak uprednostňuje stránky s originálnym a hodnotným obsahom.
Účel aktualizácie Panda
Google zaviedol aktualizáciu Panda, aby bojoval proti webovým stránkam s nízkou kvalitou a tzv. „content farmám“, ktoré produkovali duplicitný alebo povrchný obsah. Tento algoritmus mal za cieľ zlepšiť používateľský zážitok tým, že uprednostňoval vysokokvalitné a relevantné stránky vo výsledkoch vyhľadávania.
Google Panda aktualizácia sa zameriavala na riešenie problémov, ako je nízka kvalita obsahu, nadmerné používanie reklám a duplicitný obsah. Cieľom bolo znížiť hodnotenie webových stránok, ktoré neposkytovali skutočnú hodnotu používateľom, a podporiť stránky s kvalitným a originálnym obsahom, ktoré zlepšujú používateľský zážitok.



















































































