Domov » Slovník » Strategické plánovanie SEO – pojmy » Čo je tematická relevantnosť v SEO?

Čo je tematická relevantnosť v SEO?

Tematická relevantnosť v SEO (angl. Topical Relevance) označuje mieru, do akej je obsah webovej stránky sústredený na konkrétnu tému a ako efektívne pokrýva súvisiace aspekty tejto témy. Vyhľadávače hodnotia stránky s cieľom pochopiť, či sú expertné a dôveryhodné v oblasti, o ktorej píšu, čo pomáha pri zlepšovaní hodnotenia vo výsledkoch vyhľadávania.

Tematická relevantnosť v SEO pre úspech - Topical Relevance

Význam tematickej relevantnosti v SEO pre vyhľadávače

Vyhľadávače, ako Google, hodnotia tematickú autoritu na základe hĺbky a šírky pokrytia témy, použitia relevantných kľúčových slov a interného aj externého prepojenia. Stránky, ktoré pokrývajú tému systematicky a dôsledne, sú považované za autoritatívnejšie.

Konzistencia obsahu na webe pomáha zvyšovať tematickú autoritu, pretože vyhľadávače hodnotia, či obsah pravidelne a ucelene pokrýva zvolenú tému. Tematická relevantnosť v SEO používateľom aj vyhľadávačom signalizuje, že stránka má expertízu v danej oblasti a je pre danú tému dôveryhodná.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>