Súvisiace vyhľadávania (angl. Related Searches) sú návrhy, ktoré vyhľadávače, ako napríklad Google, zobrazujú pri spodnej časti stránky s výsledkami vyhľadávania (SERP). Tieto návrhy ukazujú ďalšie kľúčové slová alebo frázy, ktoré súvisia s pôvodným vyhľadávaním používateľa. Sú založené na historických vyhľadávačoch a môžu pomôcť používateľom rozšíriť alebo spresniť ich dotaz. Využitie týchto vyhľadávaní je užitočné pre SEO, pretože poskytuje nápady na tvorbu relevantného obsahu.
Význam súvisiacich vyhľadávaní pre SEO
Súvisiace vyhľadávania môžu byť využité pre tvorbu obsahu tým, že poskytujú nové témy a podnety na písanie. Tieto návrhy sú odrazom toho, čo ľudia najčastejšie hľadajú v súvislosti s hlavným kľúčovým slovom, a môžu pomôcť vytvoriť obsah, ktorý lepšie pokrýva záujmy a potreby používateľov. Použitím týchto návrhov môžete priťahovať viac organickej návštevnosti.
Súvisiace vyhľadávania sú dôležité pre pochopenie zámeru používateľa, pretože reflektujú rôzne aspekty témy, ktoré môžu používateľa zaujímať. Pomáhajú odhaliť, aké ďalšie otázky alebo problémy chce používateľ vyriešiť, čo umožňuje tvorcom obsahu písať cielené články, ktoré lepšie uspokoja záujem a zlepšia používateľský zážitok.














