Vstupná stránka (angl. Landing Page) je konkrétna stránka na webe, na ktorú návštevník prichádza po kliknutí na reklamný odkaz, sociálne médiá alebo e-mailovú kampaň. Hlavnou úlohou takejto stránky je premeniť návštevníkov na zákazníkov alebo zbierať kontaktné informácie cez jednoduchý a cielene vytvorený obsah a formulár.
Úloha vstupnej stránky v online marketingu
Vstupná stránka je kľúčová pre konverzie, pretože cielene zameriava pozornosť návštevníka na konkrétnu výzvu k akcii (CTA), minimalizuje rozptyľovanie a zvyšuje možnosť, že používateľ vykoná želanú akciu, napríklad zakúpi produkt alebo vyplní kontaktný formulár.
Vstupná stránka ovplyvňuje prvý dojem návštevníka tým, že jasne a stručne komunikuje hodnotnú ponuku a vytvára zrozumiteľné prostredie pre používateľa. Prvý dojem často rozhoduje, či návštevník zostane na stránke alebo ju rýchlo opustí.


