Domov » Slovník » Lokálne SEO – pojmy » Čo je geografické zacielenie?

Čo je geografické zacielenie?

Geografické zacielenie (angl. Geotargeting) je marketingová stratégia, ktorá prispôsobuje obsah a reklamu na základe geografickej polohy používateľa. Cieľom je poskytovať relevantné informácie a ponuky pre používateľov z konkrétnych krajín, miest alebo regiónov, čím sa zvyšuje šanca na zaujem a konverziu.

Geografické zacielenie pre marketingové stratégie - Geotargeting

Význam geografického zacielenia v online marketingu

Geotargeting zvyšuje relevanciu reklám tým, že prispôsobuje reklamy používateľom podľa ich polohy. To umožňuje firmám zobrazovať lokálne relevantné produkty, služby či akcie, čo zvyšuje pravdepodobnosť, že si používateľ všimne reklamu a na ňu zareaguje, keďže je priamo prispôsobená jeho potrebám.

Geografické zacielenie je pre miestne podniky kľúčové, pretože im umožňuje oslovovať zákazníkov z ich okolia. Cielené reklamy môžu zlepšiť povedomie o značke, podporiť návštevnosť fyzických prevádzok alebo zvýšiť záujem o služby prispôsobené konkrétnym lokalitám.

Návrat hore

STRÁNKA JE V REKONŠTRUKCII
UŽITOČNÉ SEO ZDROJE MÁTE K DISPOZÍCII UŽ TERAZ

Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webu a predaje?
Vyžiadajte si niektorý z mojich overených SEO checklistov >>